A MARKETING BLOG.
A storytelling ereje. Így lesz emlékezetes a marketinged
Mi jut eszedbe először a „történet” szóról? Egy regény, mese vagy netán egy film? Valójában nap,mint nap mesélünk, hiszen a történetmesélés az életünk szervezs része. Ez különösen igaz a marketinges kommunikációra is. A storytelling az egyik...
Google Ad Grants: Ingyenes online hirdetések Nonprofit szervezetek számára
A digitális világban a hatékony online jelenlét kulcsfontosságú minden szervezet számára, különösen a nonprofitok esetében, akiknek gyakran korlátozott erőforrások állnak rendelkezésükre a marketingre. A Google Ad Grants egy olyan lehetőség, amit...
A sikeres márkaépítés 7 alapvető lépése
A márkaépítés folyamata összetett és időigényes, azonban megfelelő stratégiával és tervezéssel hosszú távon jelentős eredményeket hozhat. Egy erős és hiteles márka kialakítása hozzájárul az ügyfélbizalom növeléséhez, a piaci versenyelőny...
10 SEO-hiba, ami miatt nem találnak rád a potenciális ügyfelek
Mit jelent a SEO? A SEO (Search Engine Optimization) magyarul keresőoptimalizálás, lényege, hogy a weboldal tartalmát bizonyos kulcsszavakra optimalizáljuk, hogy azok a keresőmotorok találati listáján előrébb szerepeljenek. Leegyszerűsítve ez segít...
SEO 2025: Hogyan kerülj előrébb a Google találati listáján?
A Google első helyére kerülni nem könnyű feladat! Ha a weboldalad a Google találati listájának élén szerepel, jelentősen megnő a kattintások esélye. A felhasználók ritkán kattintanak a második oldalon található eredményekre. Ahhoz, hogy egy...
Blog, videó vagy podcast. Melyik tartalomtípus működik a legjobban?
Már nem újdonság, hogy a tartalommarketing és a közönségépítés mekkora szerepet tölt be egy vállalkozás online jelenlétének, befolyásának növelésében.Vajon melyik tartalomtípus lesz a legjobb választás? Azt is tudjuk, hogy az ilyen jellegű...
TikTok vs. Facebook – Melyik platformon érdemes hirdetned?
Amikor a legjobb hirdetési platformokról beszélünk, leggyakrabban két név merül fel: A Facebook és a TikTok. Mindkét platform proaktív hirdetési lehetőségeket kínál, ahol a hirdetések nem kifejezetten keresett tartalomként jelennek meg, hanem...
A legújabb algoritmus frissítések a közösségi médiában
A közösségi média platformok algoritmusai folyamatosan fejlődnek, hogy jobb felhasználói élményt nyújtsanak és optimalizálják a tartalmak elérhetőségét. Az utóbbi időszak frissítései jelentős hatással vannak a tartalomkészítőkre és a márkákra...
Konkurenciaelemzés 2025-ben. Miért és hogyan csináld hatékonyan?
Szakmai vezetőnk, Nebehaj Vanda előadásának témája a Magyar Marketing Fesztiválon a konkurenciaelemzés volt, amely idén is hatalmas sikert aratott. A versenytársak elemzése elengedhetetlen lépés minden vállalkozás számára, legyen az induló vagy már...