fbpx

A MARKETING BLOG.

Hogyan árazzuk be a termékeinket?

Hogyan árazzuk be a termékeinket?

  Manapság versenyképesnek maradni a piacon igazán nagy kihívást jelent – sok dologra kell odafigyelni és állandóan mérlegelnünk kell a helyzetünket a piacon, a versenytársainkhoz képest. Ezzel párhuzamosan napjainkban egyre többen...

bővebben
Influenszermarketing kisokos kezdőknek

Influenszermarketing kisokos kezdőknek

Manapság nagyon felkapott téma az influenszerek világa; akad, aki ki nem állhatja őket, mások azt mondják, ezt bárki meg tudná csinálni, de akadnak olyanok is, akik szívesen veszik igénybe a véleményvezérek kínálta lehetőségeket. De mit is jelent...

bővebben
Üsd ki az algoritmust!

Üsd ki az algoritmust!

Sokaknak igazi fejtörést okoz az Instagram új algoritmusa, melyet tavaly év végén vezettek be és, amely nem aratott osztatlan sikert a felhasználók körében. Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb platformja, felhasználók millióival, és ha már...

bővebben
De miért más az iOS 14?

De miért más az iOS 14?

Korábban egy operációs rendszer miatt aligha kellett változtatni a közösségi médiaplatformokon, azonban az Apple az iOS 14-es rendszer megjelenésével mindent felborít. Sokan már csak forgatják a szemüket, ha valamilyen Apple beharangozót látnak; az...

bővebben
Blue Monday – Az év legszomorúbb napja

Blue Monday – Az év legszomorúbb napja

Január 3. hétfőjét már évek óta az év legszomorúbb napjaként tartják számon. A Blue Monday kifejezést először 2005-ben használta a Sky Travel brit TV csatorna, és azóta már számos reklámkampány épül erre a napra. A „felfedezés” egyébként Cliff...

bővebben
Mi az a marketingterv?

Mi az a marketingterv?

Sokan, akik vállalkozásba kezdenek, nem is sejtik, mi az a marketingterv, miért van rá szükség, mennyire fontos a karbantartása és, hogy mennyire megkönnyíti a vállalkozók életét. A marketingterv egy piackutatáson alapuló értékesítési rendszer mely...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)

4. Találj egy gyorsabb betekintést A GA4 célja, hogy az elemzők legjobb barátjává váljon azáltal, hogy hatékonyabb és erőteljesebb elemzési módszereket kínál. A találóan elnevezett „Analysis Hub” az egyedi jelentések és elemzések központja a...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)

Javítsd a nyomon követésed és a mérésed! A GA4 egyik legizgalmasabb új funkciója az úgynevezett „továbbfejlesztett mérés”, amely automatikusan nyomon követi a fájlletöltéseket, a kimenő kattintásokat, a videointerakciókat, a webhelykeresést és az...

bővebben