Megváltozott vásárlói szokások hatása az őszi, és a karácsonyi szezonra
A Koronavírus és annak következményei egész 2020-ra rányomták a bélyegüket. A karantén, ha máshogy is, de mindenképp megváltoztatta valamilyen szinten mindünk életét. Sokan kiléptek a komfortzónájukból, edzeni kezdtek, életmódot változtattak, főzni tanultak, előfizettek egy streaming szolgáltatóra vagy belekóstoltak az online vásárlásba.
Mostanra nem csak élelmiszerboltok szállítanak házhoz, hanem a gyógyszertáraktól kezdve a ruhaboltokig majdnem mindenki megtette ezt az átállását, ha már nyitva sokan nem lehettek a helyzet miatt.
Friss kutatások megmutatták, hogy az online vásárlási szokások emelkedő tendenciát mutattak a járványhelyzet alatt és azóta is, nem mellesleg kibertérben tartott szokásaink tükrözik a valós térben tartott szokásainkat is: zömében ugyanazon cégek webáruházát választjuk, amelyeket az életben látogatunk, hogyha ezt megtehetjük.
De miért döntöttek sokan így? Hiába, hogy nincsenek nyitva az üzletek, az ember attól még ugyanúgy szeret nézelődni egy könyves- vagy éppen egy ruhaboltban, erre a webshopok, pedig tökéletesen megteremtik a lehetőőséget. A cégek különböző online akciókkal próbáltak kedveskedni az oldalukra látogatóknak, ezzel hozva meg a vásárlási kedvét azoknak, akik például az iroda után home office-ban folytatták a munkájuk. Arról nem is beszélve, hogy ezzel a vásárlási móddal az ember sokszor időt és pénzt spórol meg, megkímélve magát még a sorbanállástól és az utazástól is.
Az idei ősz és karácsonyi szezon tehát feltehetően nagyobb forgalmat hoz majd a webáruházaknak, mint eddig bármikor. Ha szeretnéd, hogy saját webáruházad ütős évet zárjon, akkor keress fel minket már most, hogy segíthessünk neked a sikeres évzárásban: https://mazuri.hu/online-media-csomag-ajanlat/