Az első és legfontosabb alapköve a karácsonyi kampányoknak, hogy szeptemberben kezdődnek. Szokatlan így első hallásra, igaz? Azonban itt az ideje megmagyarázzuk, hogy nem is annyira. Bizony egy előre megalapozott marketingstratégia sokszor mindennél többet ér, így nem árt előtte tesztköröket futtatni rajta, hogy valóban minden szempontból optimális legyen a működése az adott ügyfél számára.
A karácsony mindenkinek sokszor egyet jelent a kapkodással; szeretnénk a munkától kezdve a magánéletig mindent egybe sűríteni és elintézni, azonban ez sokszor lehetetlen. Mennyivel jobb már ősszel elkezdeni ajándékokat vásárolni karácsonyra, decemberben pedig csak kényelemesen hátradőlni, tudva, hogy a mi munkánk már novemberben véget ért? Ugyanez igaz a marketingkampányokra is.
Nem jó mindent az utolsó pillanatra hagyni, mert sokat visszavet a hatékonyságból, nincs idő kísérletezni vagy épp új dolgokat kipróbálni, azt pedig tudjuk, hogy nincs is rosszabb, mint egy rosszul futó hirdetés az ünnepek kellős közepén.
Fontos előre gondolkodnunk, megtervezni mindent és megkeresni a legoptimálisabb kampányformát üzletünk vagy termékünk számára, nehogy decemberben a szokásos, családi stresszeken túl még a munka nehézségeivel is dacolnunk kelljen. Fő az előrelátás, és ebben segítünk mi. Kigondoljuk, megtervezzük és lejátsszuk helyetted a legtökéletesebb stratégiát, nincs más dolgod mint kapcsolatba lépni velünk: https://mazuri.hu/