Az okostelefonok elterjedése sokban hozzájárult ahhoz, hogy az emberek manapság egyre gyakrabban megnézzék az emailjeiket. Többé nem vagyunk asztali gépekhez kötve, így, ha üzenetet kapunk a telefonunk szinte azonnal jelez hanggal, rezgéssel vagy éppen villogással. Megszűnt az idő, amivel régen az emailjeinket várattuk az online levelesládánkban.
A hírlevelek azonban nem mindig tartoznak azok közé a levelek közé, melyeket szemmel tartunk, holott általában valami újdonságra hívják fel a figyelmünk; akció, ingyenes szállítás, limitált ideig kapható termék vagy szolgáltatás. Tudjuk jól, hogy nem könnyű olyan hírlevelet írni, amely meg is ragadja a címzettek figyelmét, viszont egy jól megfogalmazott, grafikailag és tartalmilag is jól összerakott darab sokszor mindennél többet ér. Az olvasónknak érezniük kell, hogy nemcsak egy levelet, hanem valamiféle plusz, prémium szolgáltatást is kapnak.
Fontos tudatosítanunk tartalmunkkal, hogy a hírlevél nem egy spam, emellett kulcsfontosságú lehet a kommunikációhoz a vevők és a szolgáltatók között. A leveleknek, amely a feliratkozó csoportot megcélozzák, rendszeres, releváns információkat kell tartalmazniuk, mellyel fenntarthatjuk a figyelmüket, ezáltal a feliratkozásukat is, amellett, hogy ezzel növeljük a márkatudatosságot a szolgáltatásunk irányába.
Bármikor érdemes a hírlevél mellett dönteni, hogyha a fentebb leírtak vonatkozhatnak a te vállalkozásodra is; minden termékhez vagy szolgáltatáshoz lehet és érdemes ilyen levelet igazítani. De ez legyen a mi gondunk! Ha szeretnéd igénybe venni a segítségünk, keress minket honlapunkon: https://mazuri.hu/