fbpx

Szükséged van a jó marketingre, de azt sem tudod mi fán terem… Brief, CTA, EDM, niche, POS, USP, A/B teszt, CMR, ROI, SEO…mintha hieroglifákat olvasnál, igaz? Neked bizony marketing ügynökségre van szükséged! Mutatom is, hogy miért!

Sokan ismerik már a nyomást, amit a cégvezetés a marketing osztályra helyez. Hozni kell a számokat, támogatni kell a Sales-t stb. A megadott éves büdzséből csinálni kell valami egetrengető éves tervet, ami a trendeket is leköveti. Na de hogyan is kezdj bele ebbe?

Néha már azon elakad a dolog, hogy mi volna az az ötlet vagy elképzelés, amivel megváltható – ha a világ nem is – de a rád bízott márka mindenképp. Vajon milyen újdonság fut most jól? Mi az, ami a legtöbb brandnél működik és te még nem csináltad, de mégis out of the box megközelítés?

Ilyenkor a legtöbb embernek egyből az jut eszébe, hogy ehhez bizony segítség kell. Valaki, aki ebben otthonosan mozog, képben van, és akár ötlet, akár megvalósítás szintjén, de ki tud ebből menteni.

Na, hát itt jön képbe a marketing ügynökségek szerepe. Náluk senki nem ismeri jobban, hogy mi hódít a piacon! Arról nem beszélve, hogy külsős szakmai és friss szemmel nézve valószínűleg sokkal több elképzelést és ötletet tudnak átadni, ami a márkád sikeréhez vezet végső soron.

Felmerülhet most benned a kérdés: Mégis milyen ügynökség való vajon az én céljaim elérésére? Nos, a válasz talán egyszerűbb, mint gondolnád! Olyan ügynökséget célszerű választani, amelyik összhangban van a szervezeted értékeivel, így nagyobb a valószínűsége annak, hogy olyan üzenetet sikerül közvetíteni, amely hiteles a branded számára. Ezzel együtt pedig hozzák majd a kívánt eredményeket.

Alapvetően kétféle ügynökségtípusból választhatsz:

  1. A kreatív ügynökségek lehetnek szűkebb profilúak, amelyek egyetlen elemre koncentrálnak,
  2. vagy teljeskörű szolgáltatást nyújtó ügynökségek – ahogy a Mazuri is – amelyek több kapcsolódó szolgáltatást is kínálnak.

A klasszikus reklámügynökségek gyakran csak egyetlen médiatípusban (pl. televízió) készítenek egyszerű reklámkampányokat, míg egy teljeskörű szolgáltatást nyújtó reklámügynökség integrált promóciós kampányt hozhat létre közösségi média, hagyományos nyomtatott anyagok és offline rendezvények bevonásával stb.

Ergo, ha komplexebb segítségre van szükséged, az utóbbit érdemes választanod.

Te milyen ügynökséget választottál? Gondolkoztál már azon, hogy jelenlegi ügynökséged (ha van persze), hozza-e azt az eredményt, amit vársz tőlük?

Mi a Mazurinál erősen motiváltak vagyunk abban, hogy az ügyfeleinknek azonnal látható, mérhető eredményeket szállítsunk, hiszen a mi érdekünk is, hogy hosszútávúan és elégedett partnerekkel dolgozhassunk együtt. Emellett olyan piaci ismeretekkel is rendelkezünk, hogy milyen típusú intézkedések működtek a legjobban más cégek esetében.

Tudjuk, hogy ma már az AI óriási segítség ebben a szegmensben, de van, amit nem pótol. Az embert! A tapasztalatot, az intuíciót. És ami a legfontosabb: az egyedi egyéniséget. Szervezeti szinten is bátran lehet mondani, hogy mindaddig szükség lesz kreatív marketing ügynökségekre és a hozzájuk tartozó szakértői csapatra, amíg a vállalkozásokat is hús-vér emberek működtetik, és ők maguk hozzák a döntéseket, ők álmodják meg a víziókat.

Ha szeretnél a saját terméked, szolgáltatásod, márkád számára egy teljesen egyedi, ugyanakkor sokak számára működő stratégiát és a hozzá tartozó megvalósítást, akkor keress minket, és megvalósítjuk álmod.

Indruch Beáta