Ágival, a Lélegzetkártya megálmodójával régóta dolgozunk együtt.

Gyermekkora óta pánikbeteg, és rengeteg tapasztalatot szerzett abban, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie azoknak, akik hozzá hasonlóan ezzel küzdenek.

Ági nem adta fel, megkeresett minket és a megálmodott segítő kártyájával most már másoknak tud segíteni. Ági szerelem projektje jól példázza, hogy milyen komplexitást igényel egy termék piacra léptetése. Az elindulástól a tervezés minden szakaszáig teljes körű támogatást nyújtottunk számára biztosítva ezzel álma hatékony megvalósulását.

Egy új termékcsalád bevezetése mindig izgalmas lépés egy vállalkozás életében. Ez nem csak az új termékek piacra dobását jelenti, hanem egy átfogó stratégiát is, amely magában foglalja a piac felmérését, a termékek pozicionálását, valamint a marketing és értékesítési terveket is.

Nézzük meg, mi előzi meg egy új termékcsalád bevezetését, és miért lehet hasznos egy marketing ügynökség bevonása a folyamatba.

Piackutatás
Mielőtt új termékkel/termékcsaláddal rukkolnánk elő, elengedhetetlen, hogy alapos piackutatást végezzünk. Ez magában foglalja a célpiac igényeinek felmérését, a versenytársak elemzését és a trendek nyomon követését. A piackutatás segít megérteni, hogy az új termék milyen módon tudja kielégíteni a piaci igényeket és kitűnni a versenytársak közül.

Termékfejlesztés
Ez a szakasz magában foglalja a termék prototípusának létrehozását, tesztelését és finomhangolását. Nem árt, ha a termék olyan jellemzőkkel rendelkezik, amely megfelel a célpiac igényeinek.

Marketingstratégia kidolgozása
A termékfejlesztést követően elengedhetetlen egy átfogó marketingstratégia kidolgozása. Ez magában foglalja a termékek pozicionálását, az árazást, a promóciós stratégiát és a megfelelő értékesítési csatornák kiválasztását. Célja, hogy a termék sikeresen bemutatásra kerüljön a piacon és elérje a kívánt célközönséget.

Kommunikációs terv
Az új termékcsalád bevezetésének része egy kommunikációs terv kidolgozása is. Ez magában foglalja a PR kampányokat, a médiamegjelenéseket és az online kommunikációs eszközök, például közösségi média kampányok használatát.

Lélegzetkártya 2

A Lélegzetkártya történe, út a sikerig. Kép: Saját Grafika: Mazuri

Ági esetében a TikTok kiváló platform a „Lélegzetkártya” témájának népszerűsítésére. Mivel az igényes, dinamikus, vizuálisan vonzó tartalmak révén elérhetővé válnak azok a fiatalabb generációk is, akik fogékonyak az önismeretre és fontosnak tartják a mentális jólétüket, egészségüket. Az egyszerű, gyorsan fogyasztható videók tökéletesek a gyakorlatok bemutatására is vagy stresszkezelési tippek megosztására, de akár a kártyák használatának illusztrálására is.

A TikTok algoritmusa segíti a tartalmak széles körű terjesztését, különösen, ha a trendekhez kapcsolódó, figyelemfelkeltő formában készülnek. Ennek a platformnak köszönhetően lehetőség van a személyes kapcsolatok hatékonyabb építésére a célközönséggel, valamint nagymértékben növelhető az elköteleződés aránya.

Ági tudatosan használja ezt a csatornát és épít a közösségi média erejére. Tiktok csatornáján rendszeresen oszt meg tartalmakat, amelyekkel 5 hónap alatt 2,5 millió organikus megtekintést ért el és ez a szám folyamatosan növekszik. Biztosan állíthatjuk, hogy ez óriási siker, főleg egy olyan, nem mindennapi témát tekintve, amilyen az övé.

@lelegzetkartyak A mindennapi életem betekintése. 🙂‍↕️ . . . #panik #pánik #pánikroham #panikroham #szorongas #szorongás #panicattack #panic #lifestyle #mentalhealth #mental #betegseg #nyugalom #önfejlesztés #tudatosság #egeszseg #egészség #tudatosság #klub #lelegzetkartyak ♬ Soulmate – Andrea Vanzo


Összességében elmondhatjuk, hogy Ági sikeréhez hozzájárult az ügynökség komplexitásában rejlő energia, amit maximálisan ki tudtunk és tudunk használni a mai napig is a közös munkánk során.

Ha egy új termék/termékcsalád bevezetésén gondolkodsz, érdemes mérlegelni egy ügynökség bevonását, hogy biztosítsd a sikeres piacra lépést és a maximális hatást.
Szeretnéd te is kihozni a legjobbat a vállalkozásodból?

Lépj kapcsolatba velünk!