Lehet, hogy furcsán hangzik, de az eredményes marketing néha azon múlik, hogy mit nem csinálunk. Mi hiszünk az átláthatóságban, az etikus működésben és a közös értékteremtésben. Éppen ezért most összeszedtük azt az 5 dolgot, amit soha nem csinálunk és ami miatt ügyfeleink szívesen dolgoznak velünk hosszú távon.
1. Nem tartjuk meg az információt magunknak
Sok ügynökségnél láttuk: a technikai tudás „titok marad”, hogy a megrendelő mindig rá legyen utalva a szolgáltatóra. Mi ezzel nem értünk egyet. Minden projektünk zárásának fontos része az átadás: dokumentációval, jelszókezeléssel, oktatással és használható útmutatóval.
Hiszünk abban, hogy a tudás nem hatalom, hanem közös alap egy hosszú távú együttműködéshez.
2. Nem dolgozunk sablonokkal
Nálunk nem az egy iparág = egy megoldás a szlogen. Minden vállalkozás más és más, éppen ezért minden stratégia a nulláról indul: kutatással, célcsoport-feltérképezéssel, pozicionálással. Sablonok helyett testre szabott megoldásokban gondolkodunk, mert csak az hoz eredményt, ami igazodik a vállalkozás valódi működéséhez.
3. Nem ígérünk irreális eredményeket
Hiába bevált szokás sok ügynökségnél, mi nem ígérünk csodát két hét alatt. A marketing bár erős eszköz, de nem varázslat. Sokkal inkább mérhető stratégia, aminek a ritmusát a piac diktálja. Ha valami nem működik, kimondjuk. Ha valamit érdemes újragondolni, javasoljuk. Őszintén kommunikálunk, mert az eredményhez őszinteség kell, nem pedig hamis ígéretek.
Legutóbbi hozzászólások