A MARKETING BLOG.
Dubai csoki őrület- TikTok hatás
Dubai Csokoládé: Marketing tanulságok kicsiknek-nagyoknak Miért lett virális, és milyen hatást ért a Dubai csoki "őrület"? A Dubai Csokoládé, az exkluzív édességek egyik legismertebb márkája, komoly hatást gyakorolt nemcsak a nemzetközi, hanem a...
Még nem vagy elkésve! 6 +1 tipp a sikeres Black Friday kampányhoz.
A legnagyobb vásárlási szezonok az év végén várnak ránk: Black Friday és karácsonyi kampányok. Ilyenkor a vásárlók aktívan keresnek akciókat, ajándékötleteket, és mindenki a legjobb ajánlatokat akarja elcsípni. Ahhoz, hogy a vállalkozásod is...
A legjobb marketing eszközök és források vállalkozásoknak
A marketing világában a megfelelő eszközök és források kiválasztása kulcsfontosságú a sikerhez. A digitális korszakban számos lehetőség közül választhatunk, amelyek segítenek elérni a célközönséget, növelni az eladásokat és javítani a márka...
A chatbotok és élő chat eszközök ereje
A digitális világban egyre inkább előtérbe kerül a kommunikáció automatizálása, amelyben a chatbotok és élő chat eszközök fontos szerepet játszanak. Ezek az eszközök lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy valós idejű támogatást nyújtsanak...
Irány a Magyar Marketing Fesztivál 2025-ben is!
Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta. Készülj fel velünk Te is a 2025-ös év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és trendeket, változásokat! Már 2014 óta...
Értékesítési tölcsér- út a vásárlóid szívéhez
Az értékesítési tölcsér (más néven sales funnel) mindannyiunk életében jelen van, függetlenül attól, hogy tudunk róla vagy sem. Ha azonban tudatosan foglalkozol vele, sokkal hatékonyabban adhatod el a termékedet vagy szolgáltatásodat. Kezdjünk is...
Robban az Allegro- pánik a webshopoknál
Mit jelent valójában céged számára, hogy ez a platform is megjelent a piacon?Sokan fordultak tanácsért hozzánk az elmúlt hetekben, hogy mit tegyenek az Allegro kapcsán, mi a jó út? Az Allegro egy népszerű online piactér Lengyelországban, amelyet...
Az e-mail marketing ereje: interaktív és személyre szabott e-mailek, adatvezérelt kampányok
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb eszköz a digitális marketing világában, de a változó fogyasztói szokások és technológiai fejlődés miatt az egyszerű hírlevelek kora már leáldozóban van. A középpontba az interaktív tartalmak, a személyre...
A vizuális tartalmak ereje: Infografikák, mémek és grafikus történetek
Mára elengedhetetlen, hogy egy márka a figyelemfelkeltő képek, infografikák, videók vagy egyéb vizuális tartalmak nélkül létezzen. Tudjuk és látjuk, hogy folyamatosan növekszik az információmennyiség, ami azt eredményezi, hogy az emberek figyelme...