A MARKETING BLOG.
Blog, videó vagy podcast. Melyik tartalomtípus működik a legjobban?
Már nem újdonság, hogy a tartalommarketing és a közönségépítés mekkora szerepet tölt be egy vállalkozás online jelenlétének, befolyásának növelésében.Vajon melyik tartalomtípus lesz a legjobb választás? Azt is tudjuk, hogy az ilyen jellegű...
TikTok vs. Facebook – Melyik platformon érdemes hirdetned?
Amikor a legjobb hirdetési platformokról beszélünk, leggyakrabban két név merül fel: A Facebook és a TikTok. Mindkét platform proaktív hirdetési lehetőségeket kínál, ahol a hirdetések nem kifejezetten keresett tartalomként jelennek meg, hanem...
A legújabb algoritmus frissítések a közösségi médiában
A közösségi média platformok algoritmusai folyamatosan fejlődnek, hogy jobb felhasználói élményt nyújtsanak és optimalizálják a tartalmak elérhetőségét. Az utóbbi időszak frissítései jelentős hatással vannak a tartalomkészítőkre és a márkákra...
Konkurenciaelemzés 2025-ben. Miért és hogyan csináld hatékonyan?
Szakmai vezetőnk, Nebehaj Vanda előadásának témája a Magyar Marketing Fesztiválon a konkurenciaelemzés volt, amely idén is hatalmas sikert aratott. A versenytársak elemzése elengedhetetlen lépés minden vállalkozás számára, legyen az induló vagy már...
5 kényes téma, amit kerülj a Google-nál
Mindenkinek az a célja, hogy a Google keresőtalálati listáján elöl szerepeljen Egy sikeres online marketing stratégia része a legnépszerűbb keresőben való megjelenés optimalizálása is. Mindenkinek, aki szeretné vállalkozását sikeresen menedzselni,...
A zöldmarketing ereje! Mutasd meg, miért vagy a fenntartható választás!
Mi is az a zöldmarketing? Napjainkban a fogyasztók egyre tudatosabbak a környezetvédelemmel kapcsolatos kérdésekben, és ez a vállalatokat is arra ösztönzi, hogy fenntarthatóbb megoldásokat keressenek. A zöldmarketing célja, hogy a termékeket és...
Ötlettől a megvalósításig: A Lélegzetkártya sikere
Ágival, a Lélegzetkártya megálmodójával régóta dolgozunk együtt. Gyermekkora óta pánikbeteg, és rengeteg tapasztalatot szerzett abban, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie azoknak, akik hozzá hasonlóan ezzel küzdenek. Ági nem adta fel,...
7 lépés a hatékony marketingstratégia kidolgozásához
A marketingstratégia kulcsfontosságú egy vállalkozás sikeréhez, mivel segít abban, hogy a vállalkozásoddal tudatosan és hatékonyan érd el a céljaidat. Hogyan alakíthatsz ki egy sikeres marketing stratégiát? Tarts velünk, és megmutatjuk! Egy korábbi...
Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja!
A Nemzetgazdasági Minisztérium csütörtöki közleménye szerint a jövő évben összesen 1410 milliárd forintot fordítanak a hazai vállalkozások fejlesztésére, támogatva ezzel azok versenyképességét és növekedését. A program célja, hogy elősegítse a kis-...