A MARKETING BLOG.
A vizuális tartalmak ereje: Infografikák, mémek és grafikus történetek
Mára elengedhetetlen, hogy egy márka a figyelemfelkeltő képek, infografikák, videók vagy egyéb vizuális tartalmak nélkül létezzen. Tudjuk és látjuk, hogy folyamatosan növekszik az információmennyiség, ami azt eredményezi, hogy az emberek figyelme...
Hogyan tedd izgalmassá és értékessé élő videóidat és webináriumaidat? Hasznos tippek és tanácsok, hogy valóban lekösd a közönséged figyelmét és kiemelkedj a versenytársak közül az online tartalmak világában.
Az élő videók és webináriumok napjaink egyik legnépszerűbb online tartalmi formái. A videós tartalmak növekvő népszerűsége miatt a marketing szakemberek számára egyre inkább kihagyhatatlan lehetőséggé válnak ezek a megjelenési formák. A...
Piacra lépés mesterfokon: Hogyan segíthet egy marketing ügynökség terméked bevezetésben?
Ha új terméket szeretnél piacra dobni, érdemes marketing ügynökség segítségét kérned. Az ügynökség menedzseli a teljes folyamatot, hogy termékeddel kiemelkedj a versenytársak közül. Ágival, a Lélegzetkártya megálmodójával régóta dolgozunk együtt....
A Reels és a Shorts forradalma: miért érdemes belevágni?
Szerinted mit néznek leginkább az emberek, miközben a Facebookot, Instagramot, vagy éppen a TikTokot pörgetik? A rövid azaz Reels, vagy Shorts videókat. Ezek azok a tartalmak, amelyek szinte odaszegezik a felhasználókat a kijelzőhöz.
Enélkül már nem megy – Ismerd meg a marketing csodafegyverét!
Szeretnél távol maradni a mesterséges intelligenciától? Rosszul teszed! A mesterséges intelligencia, azaz AI ma már mindenhol ott van, a marketing világát is jelentősen megváltoztatta. Mi több, a háttérből segít neked, hogy a vállalkozásod hatékonyabban érje el és szolgálja ki a célközönséget.
Az üzleti világ titkos fegyvere: így virágoztasd fel a vállalkozásod!
Az elmúlt években az üzleti világ jelentős változásokon ment keresztül az értékesítés terén. Az internet és a mobiltechnológia térhódítása új kihívások elé állította a vállalkozásokat. A nagy kérdés: hogyan lehet összehangolni és optimalizálni a különböző értékesítési és kommunikációs csatornákat úgy, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek?
Így üthet ki téged is a a Blockout 2024 mozgalom!
Az utóbbi években a marketing világában drámai változások történtek, különösen az influencerek szerepét illetően. Nebehaj Vanda, a Mazuri Marketing vezetője és kutatója által végzett, 2018 és 2022 közötti időszakra vonatkozó kutatás mélyrehatóan elemzi, hogyan változott az influencerek hatása a vásárlói döntésekre.
Vidd sikerre a vállalkozásod: így használd a közösségi média platformjait!
A közösségi média világa folyamatosan változik, ráadásul dinamikusan. Ennek a nyomon követése nem mindig egyszerű, de kulcsfontosságú azok számára, akik ezeken a platformokon szeretnék népszerűsíteni a cégüket.
Miért tiltakoznak a kkv-k a digitalizáció ellen?
Továbbra sem haladnak a digitalizáció felé a magyar kis- és középvállalkozások. A cégek 28%-ának nincs honlapja, az interneten jelen lévő vállalkozások fele pedig egyáltalán nem foglalkozik a hirdetésekkel.