A MARKETING BLOG.
Szükség van még marketingügynökségre, vagy elég a mesterséges intelligencia? Az értintettet kérdeztük
Megkérdeztük a mesterséges intellingenciát, szerinte szükség van-e még marketing ügynökségre? A meglepő választ a cikkben találod! Az AI fejlődése kétségkívül jelentős hatással van a marketing ügynökségek munkájára és az általuk nyújtott...
Marketing vs. Sales: Szüntetsd meg a konfliktust!
Nálatok is zajlanak a két osztály között az örökös harcok? A sales számokat vár és forgalmat, és a marketing amúgy is olyan megfoghatatlan. A marketinges pedig nem tudja megértetni az értékesítéssel, hogy a márkaismertség, a reklám jóval többről...
Itt az ideje, hogy Marketing ügynökséget válts!
Szükséged van a jó marketingre, de azt sem tudod mi fán terem… Brief, CTA, EDM, niche, POS, USP, A/B teszt, CMR, ROI, SEO…mintha hieroglifákat olvasnál, igaz? Neked bizony marketing ügynökségre van szükséged! Mutatom is, hogy miért! Sokan ismerik...
Hódítsd meg a világot néhány másodperc alatt!
Emlékszel még a 2010-es évekre? Akkoriban a Facebook volt a király, a Twitter a csiripelő madár, az Instagram pedig a csillogó kirakat. De aztán, mint egy villámcsapás a derült égbolton, berobbant a TikTok. Rövid videók varázslatos kavalkádja, tele...
Marketing mérés egyszerűen: Ismerd meg a Google Meridian eszközt!
Marketing ügynökségként folyamatosan keressük a leghatékonyabb módszereket kampányaink optimalizálásához. A Google most egy új, nyílt forrású megoldást kínál a marketing mix modellezés (MMM) világában: a Meridian eszközt. Az MMM egy matematikai...
TikTok vs. felhasználók: mikor mehet az innováció a felhasználók rovására?
A felhasználók egy része aggódik a TikTok folyamatosan bővülő in-app vásárlási lehetőségei miatt, mondván, hogy rontják az app élményét. Ennek ellenére a TikTok továbbra is erre a területre fókuszál, új eszközöket kínálva a márkáknak a videós...
A Mazuri bemutatja: Varázslatos videós tartalmak a márkád sikeréért!
A videó a marketing új császára! A Mazuri mostantól videós tartalomgyártási szolgáltatással is bővítette palettáját, hogy segítsen vállalkozásodat a következő szintre emelni. A videós tartalmak egyre fontosabbá váltak a marketingben, és mára...
Automatikus termékazonosítás a TikTokon
A TikTok tovább bővíti a videós vásárlási lehetőségeket azzal a céllal, hogy a felhasználói szokásokat befolyásolja. Ennek részeként jelenleg élő tesztelésen van egy új funkció, amely lehetővé teszi, hogy a videókban megjelenő bármilyen termék...
Add csak meg az adataidat, és volt-nincs profilod!
Avagy, adathalász applikációk a közösségi médiában A digitális térben ólálkodó veszélyekről szóló rémtörténetek már unalomig ismételtek: adathalászok, vírusok, hackerek, identitáslopás... De vajon mennyire veszed komolyan ezeket a fenyegetéseket? A...