A MARKETING BLOG.

Értékesítési tölcsér- út a vásárlóid szívéhez

Értékesítési tölcsér- út a vásárlóid szívéhez

Az értékesítési tölcsér (más néven sales funnel) mindannyiunk életében jelen van, függetlenül attól, hogy tudunk róla vagy sem. Ha azonban tudatosan foglalkozol vele, sokkal hatékonyabban adhatod el a termékedet vagy szolgáltatásodat. Kezdjünk is...

bővebben
Robban az Allegro- pánik a webshopoknál

Robban az Allegro- pánik a webshopoknál

Mit jelent valójában céged számára, hogy ez a platform is megjelent a piacon?Sokan fordultak tanácsért hozzánk az elmúlt hetekben, hogy mit tegyenek az Allegro kapcsán, mi a jó út? Az Allegro egy népszerű online piactér Lengyelországban, amelyet...

bővebben
Hogyan tedd izgalmassá és értékessé élő videóidat és webináriumaidat? Hasznos tippek és tanácsok, hogy valóban lekösd a közönséged figyelmét és kiemelkedj a versenytársak közül az online tartalmak világában.

Hogyan tedd izgalmassá és értékessé élő videóidat és webináriumaidat? Hasznos tippek és tanácsok, hogy valóban lekösd a közönséged figyelmét és kiemelkedj a versenytársak közül az online tartalmak világában.

Az élő videók és webináriumok napjaink egyik legnépszerűbb online tartalmi formái. A videós tartalmak növekvő népszerűsége miatt a marketing szakemberek számára egyre inkább kihagyhatatlan lehetőséggé válnak ezek a megjelenési formák. A...

bővebben
Enélkül már nem megy – Ismerd meg a marketing csodafegyverét!

Enélkül már nem megy – Ismerd meg a marketing csodafegyverét!

Szeretnél távol maradni a mesterséges intelligenciától? Rosszul teszed! A mesterséges intelligencia, azaz AI ma már mindenhol ott van, a marketing világát is jelentősen megváltoztatta. Mi több, a háttérből segít neked, hogy a vállalkozásod hatékonyabban érje el és szolgálja ki a célközönséget.

bővebben
Az üzleti világ titkos fegyvere: így virágoztasd fel a vállalkozásod!

Az üzleti világ titkos fegyvere: így virágoztasd fel a vállalkozásod!

Az elmúlt években az üzleti világ jelentős változásokon ment keresztül az értékesítés terén. Az internet és a mobiltechnológia térhódítása új kihívások elé állította a vállalkozásokat. A nagy kérdés: hogyan lehet összehangolni és optimalizálni a különböző értékesítési és kommunikációs csatornákat úgy, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek?

bővebben