A MARKETING BLOG.
Konkurenciaelemzés 2025-ben. Miért és hogyan csináld hatékonyan?
Szakmai vezetőnk, Nebehaj Vanda előadásának témája a Magyar Marketing Fesztiválon a konkurenciaelemzés volt, amely idén is hatalmas sikert aratott. A versenytársak elemzése elengedhetetlen lépés minden vállalkozás számára, legyen az induló vagy már...
5 kényes téma, amit kerülj a Google-nál
Mindenkinek az a célja, hogy a Google keresőtalálati listáján elöl szerepeljen Egy sikeres online marketing stratégia része a legnépszerűbb keresőben való megjelenés optimalizálása is. Mindenkinek, aki szeretné vállalkozását sikeresen menedzselni,...
A zöldmarketing ereje! Mutasd meg, miért vagy a fenntartható választás!
Mi is az a zöldmarketing? Napjainkban a fogyasztók egyre tudatosabbak a környezetvédelemmel kapcsolatos kérdésekben, és ez a vállalatokat is arra ösztönzi, hogy fenntarthatóbb megoldásokat keressenek. A zöldmarketing célja, hogy a termékeket és...
Ötlettől a megvalósításig: A Lélegzetkártya sikere
Ágival, a Lélegzetkártya megálmodójával régóta dolgozunk együtt. Gyermekkora óta pánikbeteg, és rengeteg tapasztalatot szerzett abban, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie azoknak, akik hozzá hasonlóan ezzel küzdenek. Ági nem adta fel,...
7 lépés a hatékony marketingstratégia kidolgozásához
A marketingstratégia kulcsfontosságú egy vállalkozás sikeréhez, mivel segít abban, hogy a vállalkozásoddal tudatosan és hatékonyan érd el a céljaidat. Hogyan alakíthatsz ki egy sikeres marketing stratégiát? Tarts velünk, és megmutatjuk! Egy korábbi...
Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja!
A Nemzetgazdasági Minisztérium csütörtöki közleménye szerint a jövő évben összesen 1410 milliárd forintot fordítanak a hazai vállalkozások fejlesztésére, támogatva ezzel azok versenyképességét és növekedését. A program célja, hogy elősegítse a kis-...
Miért fontos a vásárlói élmény és hogyan javítható egyszerű módszerekkel?
Az online marketing egyik kulcsfontosságú célja a vásárlók elérése, bevonzása és megtartása, amelyben a vásárlói élmény központi szerepet játszik. Ez határozza meg, hogy a látogatók milyen benyomással távoznak a weboldalról, illetve visszatérnek-e...
Minden vállalkozás mögött van egy történet
Minden vállalkozás mögött ott rejlik egy történet a növekedésről, az átalakulásról, és a sikerhez vezető –sokszor rögös- útról. A Mazuri Marketingnél ezek a történetek inspirálnak minket nap, mint nap. Legyen szó új termék vagy szolgáltatás piacra...
7 hatékony eszköz, amelyekkel megerősítheted online jelenlétedet
Függetlenül attól, hogy milyen iparágban dolgozol vagy milyen típusú vállalkozást vezetsz, az online jelenlét kulcsfontosságú a siker szempontjából. Egy jól felépített digitális stratégia nemcsak növeli a márkád ismertségét, hanem az értékesítéseid...