A MARKETING BLOG.
Mi az a Facebook Wi-Fi?
A Facebook ismét egy újítással rukkolt elő, egyelőre csak az amerikai felhasználók körében ugyan, mely a Facebook Wi-Fi névre hallgat. A Facebook Wi-Fi révén olyan funkciókhoz férhetsz hozzá, amelyek segítenek több látogatót szerezni a...
A Black Friday jelenség és ami mögötte van
A Black Friday minden évben felemészti egész Amerikát. Mint ahogy az október vége másról sem szól, csak a Halloweeni lázról, úgy a Hálaadás utáni első péntek a gigantikus leértékeléseké és az erőszakos dulakodásé az üzletekben. Az ünnep nagy múltra...
Hogyan válassz logót a vállalkozásodnak?
A logótervezés, amilyen egyszerűnek tűnik első látásra, olyannyira bonyolulttá válik, ahogy jobban belegondolunk, vagy belekezdünk a kivitelezésbe. A jó logó, akár a jó szlogen; elengedhetetlen és sokszor cégek, márkák sikere múlik rajta. A logónak...
Hogyan írj jó szlogent?
Egy frappáns szlogen mindig megadja a jó alapot egy márkának. Egy eltalált mondat vagy néhány szó, amely jól jellemzi a márkádat könnyebben megjegyezhetővé, felidézhetőbbé teszi az emberek számára vállalkozásod is. A jó szlogenek például a...
Minden a digitális nomádokról
Az egyik kifejezés, amely a COVID-19 során gyorsan bekerült a szótárunkba, az a „digitális nomád”. A digitális nomád egy olyan valaki - talán pont te is -, aki online technológiákat használ, hogy gyakorlatilag bárhonnan elvégezhesse a munkáját. Sok...
A TikTok márkabiztonsággal, hirdetésméréssel és kereskedelmi lökéssel csábítja a hirdetőket
Az első globális, marketingszakemberek számára szervezett eseményével a TikTok meg akarja mutatni a márkáknak és a marketingszakembereknek, mennyire életképes platform a hirdetésekhez. A növekvő használati szintek és az iparági bizalom ellenére a...
A Burger King UK 600 millió fonttal készül a londoni tőzsdére
A Burger King gyorséttermi óriás egyesült királyságbeli része a hírek szerint jövőre mintegy 600 millió fontért készül bevenni a londoni tőzsdén. A Sunday Times szerint az étterem tulajdonosa tárgyal az Investec és a Numis bankárjaival, és közel...
Még nagyobbat szigorít az adatvédelmi rendszerén a Google és a Facebook – itt a megoldás!
Nagyon röviden, ez a blog állhatna egy mondatból is, „hogy a klasszikus remarketing technikák, és jól működő vásárlás serkentő rendszerek teljesen megszűnnek.” Mi itt nem állunk meg, mert szeretnénk segíteni, hogy hogyan építsd újra a marketing...
Hogyan árazzuk be a termékeinket?
Manapság versenyképesnek maradni a piacon igazán nagy kihívást jelent – sok dologra kell odafigyelni és állandóan mérlegelnünk kell a helyzetünket a piacon, a versenytársainkhoz képest. Ezzel párhuzamosan napjainkban egyre többen...