Korábban egy operációs rendszer miatt aligha kellett változtatni a közösségi médiaplatformokon, azonban az Apple az iOS 14-es rendszer megjelenésével mindent felborít.
Sokan már csak forgatják a szemüket, ha valamilyen Apple beharangozót látnak; az utóbbi időben a cég nem tudott olyan újdonsággal előrukkolni, amit a Huawei vagy a Samsung meg ne ugrott volna évekkel előtte. Hozzászokhattunk már, hogy minden újdonságot úgy vezetnek fel, mintha friss feltalálás lenne, a marketingjükben kétségtelenül nem akadnak lyukak, azonban a 2021-es évre valóban valami újdonsággal készültek.
De miért is érdekes ez?
Azért, mert az Apple ezúttal bevezeti azt az új szabályt, hogy az App Store-ban elérhető minden alkalmazásnak meg kell jelenítenie egy elriasztó hatású kérdést a felhasználóknak az iOS 14 rendszerű készülékeken; mindezt az egyéni biztonság jegyében. Az Apple szabályai tiltani fognak bizonyos adatgyűjtési és megosztási műveleteket, kivéve, ha az emberek a kérdésre válaszolva beleegyeznek a követésbe iOS 14 rendszerű készülékeiken. Ha egyre több ember kezdi el elutasítani a követést iOS 14 rendszerű készülékeken, a hirdetések személyre szabása és a hirdetések teljesítményével kapcsolatos jelentéskészítés is beszűkül majd mind az alkalmazáson belüli, mind a webes konverziós eseményeknél.
Eddig egyetlen más operációs rendszer sem blokkolt teljes hirdetéseket, tehát jogosan merül fel a kérdés: Mit tehetünk az ellen, hogy kikerüljük a rendszert?
A legbiztosabb lépés, hogy felfrissíted magad a 8.1-es verziójú Facebook iOS 14 SDK-ra, hogy megkönnyítsd a személyre szabott hirdetések megjelenítését az iOS 14 rendszerű készülékek felhasználóinak is, és változatlanul megkapd az alkalmazáson belüli konverziós események jelentéseit. Ezt az Eseménykezelőből teheted meg az alkalmazás adminisztrátori szerepkörével rendelkező felhasználóként.
Ám ha nem megy, segítünk! Keress minket telefonon vagy emailen keresztül bátran az info@mazuri.hu címen vagy telefonon: +3630/696-6786
Forrás: Facebbok.com
Legutóbbi hozzászólások