Nagyon röviden, ez a blog állhatna egy mondatból is, „hogy a klasszikus remarketing technikák, és jól működő vásárlás serkentő rendszerek teljesen megszűnnek.” Mi itt nem állunk meg, mert szeretnénk segíteni, hogy hogyan építsd újra a marketing csatornáidat (nem tégláról-téglára, csak a megfelelő eszközök bevetésével). Érdemes ezért, mielőtt teljesen kétségbe esnénk, ezt alaposan értelmezni, és cselekvési tervet megfogalmazni, hogy a vállalkozásunk bevételét megőrizzük.
A 2021-es adatvédelmi szigorítások miatt az egyik legfontosabb feladattá a vásárlók hűségének megőrzése vált. Ezek a kérdések kavaroghatnak most a fejedben:
- Azonban könnyebb ezt mondani, mint csinálni, ugye?
- És mégis hogyan kezdjünk neki?
- Miképp érjük el, hogy a vásárlóink teljes márkahűséget fogadjanak termékünk, szolgáltatásunk felé?
A Mazuri Marketing csapata most négy nagyszerű, ám, annál egyszerűbb utat kínál rá, hogy kialakítsd a lojalitást és tedd könnyen elérhetővé a terméked az érdeklődők számára.
Hírlevelek? Igen!
A hírlevelek láttán sokan csak a szemük forgatják; ki találta meg már megint az emailcímem? Azonban egy jól eltalált hírlevél egy olyan cégtől, akinek követjük és szeretjük a munkásságát, termékét akár az egész napunkat feldobhatja! A hírlevéllista építésénél nemcsak azt kell szem előtt tartanunk, hogy a vásárló megtisztel minket a jelenlétével, hanem azt is, hogy ezt valamiképp honoráljuk: fontos éreztetnünk, hogy ezzel a feliratozással ők valamilyen pluszban részesülnek. Ez a plusz legyen épp a márka újdonságai vagy valamilyen különleges kedvezmények, nem számít. Nagyon nem mindegy ehhez milyen szoftvert használunk, és ezt miképp paraméterezünk, ezen is múlik ugyanis a személyessé tétel, és ez bizony ma már alapelvárás.
A kor vívmányai: az applikációk
Mennyivel könnyebben elérhető egy termék, ha van saját applikácója, nemigaz? Legyünk őszinték, a saját mobilunk is tele van olyan termékek vagy szolgáltatások ikonjával, amiket gyakran használunk, megkönnyítve így a saját életünket. Mindig ajánlott, hogy egy szolgáltatás a lehető legtöbb módon elérhetővé tegye magát a vásárlók számára, ehhez pedig napjainkban elkerülhetetlen, hogy legyen applikációja. Az appok könnyen hozzáférhetőek, letölthetőek, így az esélye is nagyobb, hogy valaki rendszeresen használni fogja őket, ugyanis a telefonja képernyőjén a szeme előtt van, jobban, mint bárhol máshol. Mi a weboldalakhoz már alaptételként ajánljuk az applikációkat, és grafikus csapatunk a vállalat arculatára is szabja természetesen, úgy, hogy ez a vásárló számára mágneses vonzerővel bírjon. 😊
Honoráljuk a hűséget!
Mi motiválhatná jobban a vásárlóid lojalitását, mint a kedvezmények? A kedvezmények, amelyek honorálják eddigi hűségünket, a legnagyobb mozgatórugó, ami ebben a rohanó világban csak kaphatunk. A hűségprogramok napjainkban igen virágzóak; nézzük csak meg a nagy cégek repertoárját belőlük, nap, mint nap több vásárlóval. Legutóbbi alkalommal, amikor hűségprogramot vezettünk be, két hónapon belül négyszeres visszatérő vásárlói forgalom emelkedést mértünk. Jól hangzik ugye?
Hirdetésblokkolót kiszűrő natív hirdetések
Van élet a Facebook és a Google után, előtt és mellett is. 😊 Már hat éve használjuk az ügyfeleink számára -ráadásul óriási ügynökségi kedvezményt biztosítva, azokat a rendszereket, amelyeken keresztül elérik a hirdetésblokkolót használó vásárlókat is. Hogy hogyan? Az online újságok közé elhelyezett cikk jellegű tartalommal, ami közvetlenül a weboldalra visz, ezzel egy olyan szegmenst elérve, akit máshogy nem tudunk megszólítani a virtuális térben, hiszen ők az online böngészés közben letiltották a hirdetéseket. Ők az +álomcélcsoport”, akik egyébként A+ státuszúak, magas beosztásúak, és jövedelműek (általánosan).
A Mazuri Marketingnél mind a négy lehetőség elérhető. Bármit is szeretnél, egy profi csapattal fogsz együtt dolgozni, akik segítenek neked új vásárlókat szerezni és elmélyíteni a hűségüket terméked vagy szolgáltatásod irányába. Készen állsz? Nézd meg, mit kínálunk, részletesen itt: www.mazuri.hu
Vagy írj: info@mazuri.hu. Azonnali választ szeretnél: 06306966768 (h-p 9-17:00)
Legutóbbi hozzászólások