Marketing ügynökségként folyamatosan keressük a leghatékonyabb módszereket kampányaink optimalizálásához. A Google most egy új, nyílt forrású megoldást kínál a marketing mix modellezés (MMM) világában: a Meridian eszközt.
Az MMM egy matematikai megközelítés a marketing tevékenységek tényleges hatásának mérésére. Segítségével olyan kérdésekre kaphatunk választ, hogy melyik csatornán keresztül érintettük meg leginkább a célközönségünket, milyen volt a válaszadási arány, és ez hogyan befolyásolta az értékesítést.
A sütik használatának csökkenése miatt egyre nagyobb szükség van a precíz kampányértékelésre. A Meridian pedig erre kínál megoldást. Ez az eszköz nem csak hozzáférést biztosít különböző adatpontokhoz, mint például a YouTube elérése és gyakorisága, vagy a Google keresési lekérdezések nagysága, hanem oktatási anyagokkal és hibaelhárítási útmutatókkal is támogatja a felhasználókat.
A Google hangsúlyozza a rugalmasságot is: a Meridian kódja és modell paraméterei módosíthatók, így az eszközt egyedi üzleti igényekhez igazíthatjuk. Ez olyan, mint a formagyurma a szobrászatban – alapot nyújt, de teret enged a további fejlesztésnek. A komplexebb módszertan és a szélesebb körű adatfelhasználás révén a Meridian a kampányteljesítmény mérésének új lehetőségeit tárja elénk.
Ha lépést szeretnél tartani a változó adatkövetési trendekkel és optimalizálni szeretnéd a ROI-t, érdemes kipróbálnod a Google Meridian eszközt. Jelenleg korlátozott a hozzáférés, de ITT lehet jelentkezni a használatért.
Természetesen, ha bárhol és bármiben elakadsz, a Mazuri csapata áll a rendelkezésedre! További formabontó ötletekért, széleskörű marketing kampányok kivitelezéséért vedd fell velünk a kapcsolatot!
Legutóbbi hozzászólások