A marketing nálunk több, mint eladás. Értéket teremtünk. Hiszünk abban, hogy a kommunikáció valódi ereje nem csak abban rejlik, hogy termékeket ad el, hanem abban is, hogy társadalmi ügyeket is láthatóvá tehet. Ezért a Mazurinál mi nem csak ügyfeleket támogatunk, hanem olyan kezdeményezéseket is, amelyekben hiszünk. Nézd meg, milyen a társadalmi felelősségvállalás a Mazurinál! Az alábbiakban néhány olyan ügyet mutatunk be, amelyeket különösen a szívünkön viselünk.
Anyahatás: Az édesanyák láthatóvá tétele a munkaerőpiacon
Láthatóvá tenni az édesanyákat a munka világában! Ez az Anyahatás küldetése. Marketing szempontból az egyik legnagyobb kihívás, mégis a legfontosabb: híd lenni a munkáltatók és az édesanyák között.
Mi ebben segítünk:
- az arculat kommunikációs irányainak kialakításában
- vizuális és stratégiai támogatásban
- társadalmi érzékenyítésben – kampányokkal és valós történetekkel
Mert a gondoskodás, felelősségvállalás, multitasking és rugalmasság nemcsak otthon érték, hanem a munkahelyen is.
Ha érdekel a projekt, itt tudod megnézni!
Állati Marketingügynökség: amikor a szenvedély találkozik a szakmával
A Mazuri és az Ebugatta közösen létrehozta az Állati Marketing Ügynökséget, mely Magyarországon egyedülálló módon kifejezetten állatos márkákkal, cégekkel és közösségekkel dolgozik. Itt már nem csak marketingesek vagyunk, hanem állatbarátok, akik pontosan értik a piacot és a közösséget.
Az ügynökségen belül működtetett saját csatornáinkon – a kutyamvan.hu, macskamvan.hu és negylabuakoldala.hu – edukatív, inspiráló és közösségépítő tartalmakkal támogatjuk a felelős állattartást. Ezek az oldalak többek, mint médiumok. Már már több ezres hiteles közösségek, ahol a márkák és a gazdik között valódi kapcsolat alakulhat ki.
Olvasd el a teljes történetet itt!
AEGEE-Catania: Európai gondolatok, egy képernyőn keresztül
A pandémia alatt egy diákszervezet, az AEGEE-Catania keresett meg minket. Nem voltak események. Nem volt élő találkozás. Nem volt lehetőség utazni. De volt egy közös cél: hidat építeni Európa fiataljai között – digitálisan.
Mi grafikai anyagokkal, márkapozicionálással és online kommunikációval segítettünk, hogy a közösség a távolság ellenére is működni tudjon.
Ez volt az egyik legnemesebb kampányunk: amikor a kreativitás valós kapcsolatokat teremtett, országhatárokat átívelve.
Élmény és Szakértelem: a hazai élelmiszeripar támogatása
Az Élmény és Szakértelem Magyarország nem csupán egy alapítvány, hanem egy szakmai védőháló a magyar élelmiszeripar számára. Munkájának középpontjában a hazai élelmiszeripar kiváló szakembereinek tudása és tapasztalatainak megőrzése áll. Ennek megvalósításáért dolgozunk közösen, sokoldalú megközelítéssel. Logót és webdesignt terveztünk a számukra, ami egy valódi eszköz lett a támogatáshoz, a képzéshez, a szakértelem megőrzéséhez.
Az alapítvány munkáját ezzel segítettük:
- logó- és arculattervezés
- felhasználóbarát és hiteles webdesign
- kommunikáció, amely valódi ügy mellé áll
Nem csak márkákat építünk, ügyeket is
Nem gondoljuk, hogy minden kampány csak a profitmaximalizálásért készül. A Mazurinál a stratégia mellett mindig ott van az emberi oldal is. A társadalmi felelősségvállalás tudatos kommunikáció olyan ügyekben, amik számítanak. És ezek az ügyek lehetnek: emberi történetek, közösségépítés, szakmai értékek megőrzése vagy jövőformáló elképzelések.
Ha te is úgy gondolod, hogy a vállalkozásod többre hivatott, mint termékek eladása, ha van egy ügy, amit láthatóvá szeretnél tenni, vagy szeretnél felelős kommunikációval dolgozó csapattal együttműködni, keress minket bátran!
Legutóbbi hozzászólások