A MARKETING BLOG.
Grow with Google webinárium
A Mazuri csapata részt vett a Google által megrendezésre kerülő webináriumon, melynek keretein belül a Grow with Google funkció adta lehetőségeivel kapcsolatban mélyíthettük el a tudásunkat. A Grow with Google mindenki számára lehetővé teszi a...
Már több, mint 40 éve töretlenül a szakma csúcsán
Jakó Ritával, a kecskeméti Jakó cukrászda és étterem üzletvezetőjével beszélgettem, a családi vállalkozásuk történetéről, a COVDI19-járványról, a háborús helyzetről és a sikerük titkairól! Kérlek, mesélj kicsit magadról! 1975-ben...
Találkozzunk a IX. Magyar Marketing Fesztiválon!
Te feltetted már a kérdést, mit szeretnél elérni vállalkozásoddal 2022-ben? Ha még magad sem tudod, merre indulnál el, akkor van egy jó hírünk, ugyanis idén végre ismét személyesen találkozhatunk a IX. Magyar Marketing Fesztiválon, amely egy igazi...
Mi az a Facebook Wi-Fi?
A Facebook ismét egy újítással rukkolt elő, egyelőre csak az amerikai felhasználók körében ugyan, mely a Facebook Wi-Fi névre hallgat. A Facebook Wi-Fi révén olyan funkciókhoz férhetsz hozzá, amelyek segítenek több látogatót szerezni a...
A Black Friday jelenség és ami mögötte van
A Black Friday minden évben felemészti egész Amerikát. Mint ahogy az október vége másról sem szól, csak a Halloweeni lázról, úgy a Hálaadás utáni első péntek a gigantikus leértékeléseké és az erőszakos dulakodásé az üzletekben. Az ünnep nagy múltra...
Hogyan válassz logót a vállalkozásodnak?
A logótervezés, amilyen egyszerűnek tűnik első látásra, olyannyira bonyolulttá válik, ahogy jobban belegondolunk, vagy belekezdünk a kivitelezésbe. A jó logó, akár a jó szlogen; elengedhetetlen és sokszor cégek, márkák sikere múlik rajta. A logónak...
Hogyan írj jó szlogent?
Egy frappáns szlogen mindig megadja a jó alapot egy márkának. Egy eltalált mondat vagy néhány szó, amely jól jellemzi a márkádat könnyebben megjegyezhetővé, felidézhetőbbé teszi az emberek számára vállalkozásod is. A jó szlogenek például a...
Minden a digitális nomádokról
Az egyik kifejezés, amely a COVID-19 során gyorsan bekerült a szótárunkba, az a „digitális nomád”. A digitális nomád egy olyan valaki - talán pont te is -, aki online technológiákat használ, hogy gyakorlatilag bárhonnan elvégezhesse a munkáját. Sok...
A TikTok márkabiztonsággal, hirdetésméréssel és kereskedelmi lökéssel csábítja a hirdetőket
Az első globális, marketingszakemberek számára szervezett eseményével a TikTok meg akarja mutatni a márkáknak és a marketingszakembereknek, mennyire életképes platform a hirdetésekhez. A növekvő használati szintek és az iparági bizalom ellenére a...