A MARKETING BLOG.

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4?  I. rész

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? I. rész

Gondolj a jövődre! Amikor bármilyen termék új verzióját kiadják, logikus feltenni magunknak a kérdést: érdemes-e frissítenünk? Szükségünk van valóban arra az új telefonra, a legújabb játékkonzolra, vagy autónk legújabb modelljére? Mit fog adni...

bővebben
Marketing vs. Branding – mi is a különbség?

Marketing vs. Branding – mi is a különbség?

Mostanában egyre gyakrabban felmerülő kérdés, amit fontos nagyon hamar tisztázni, hogyha belekóstolunk a marketing világába. Mi a különbség a marketing és a branding között? Biztosan sokszor láttuk már mi is a kifejezéseket, de utánanéztünk valaha...

bővebben
Halottak napja – beszéljünk róla?

Halottak napja – beszéljünk róla?

Halloween-es cikkünk után újabb érzékeny témához nyúlunk, ezúttal a november másodikán esedékes Halottak napjához. Mi is ez az ünnep tulajdonképpen? Hogyan viszonyulhatunk hozzá? És még mindig tabu beszélni az elveszített szeretteinkről? Először is...

bővebben
Válságmarketing Covid idején

Válságmarketing Covid idején

A Covid-19 terjedése mindenkit érintett a bolygón. Az emberiség történelmében először, az országok több, mint 70% -át - beleértve a fejlett, a fejlődő és a fejletlen nemzeteket is - lezárták. Már maga ez a tény is hatalmas nyugtalanságot okozott a...

bővebben
Halloween vagy Mindenszentek?

Halloween vagy Mindenszentek?

Október vége táján mindenkit foglalkoztat a kérdés, amely az üzletet és a magánéletet egyarántérinti: ha magyarok vagyunk, tartsunk-e Halloweent? Minden évben parázs viták övezik az internetenmindenütt az október végén felmerülő kardinális kérdést...

bővebben
Hírlevél – miért és mikor szavazz mellette?

Hírlevél – miért és mikor szavazz mellette?

Az okostelefonok elterjedése sokban hozzájárult ahhoz, hogy az emberek manapság egyre gyakrabban megnézzék az emailjeiket. Többé nem vagyunk asztali gépekhez kötve, így, ha üzenetet kapunk a telefonunk szinte azonnal jelez hanggal, rezgéssel vagy...

bővebben
Kihez beszélek? – avagy hogyan írj a célcsoportodnak

Kihez beszélek? – avagy hogyan írj a célcsoportodnak

Az első és legfontosabb lépés a célcsoport meghatározásakor, hogy végiggondoljuk; kihez is beszélünk tulajdonképpen? Kinek szólnak az ajánlataink? Kinek akarjuk eladni a termékünket, szolgáltatásunkat? A válasz nem lehet az, hogy...

bővebben
Miért kell a céges blog?

Miért kell a céges blog?

Sokan gondolkodnak blogok indításán és legalább az egyharmaduknak ezzel a gondolattal párhuzamosan eszébe jut ez is: De már annyi blog van így is az interneten! Azonban az internetnek szerencsére nincsenek határai, a blogok száma sincs limitálva,...

bővebben
Karácsonyi kampányok – szeptemberben?

Karácsonyi kampányok – szeptemberben?

Az első és legfontosabb alapköve a karácsonyi kampányoknak, hogy szeptemberben kezdődnek. Szokatlan így első hallásra, igaz? Azonban itt az ideje megmagyarázzuk, hogy nem is annyira. Bizony egy előre megalapozott marketingstratégia sokszor...

bővebben