A MARKETING BLOG.
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? II. rész
Frissíts és igazítsd az elemzéseid! A jelenlegi GA implementációja megfelel az igényeidnek? Meg tudod mérni az összes digitális marketing KPI-t? Van-e olyan KPI-d, amely megfelel a szervezeted céljainak? A GA4 érkezése tökéletes lehetőséget kínál...
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? I. rész
Gondolj a jövődre! Amikor bármilyen termék új verzióját kiadják, logikus feltenni magunknak a kérdést: érdemes-e frissítenünk? Szükségünk van valóban arra az új telefonra, a legújabb játékkonzolra, vagy autónk legújabb modelljére? Mit fog adni...
Marketing vs. Branding – mi is a különbség?
Mostanában egyre gyakrabban felmerülő kérdés, amit fontos nagyon hamar tisztázni, hogyha belekóstolunk a marketing világába. Mi a különbség a marketing és a branding között? Biztosan sokszor láttuk már mi is a kifejezéseket, de utánanéztünk valaha...
Halottak napja – beszéljünk róla?
Halloween-es cikkünk után újabb érzékeny témához nyúlunk, ezúttal a november másodikán esedékes Halottak napjához. Mi is ez az ünnep tulajdonképpen? Hogyan viszonyulhatunk hozzá? És még mindig tabu beszélni az elveszített szeretteinkről? Először is...
Válságmarketing Covid idején
A Covid-19 terjedése mindenkit érintett a bolygón. Az emberiség történelmében először, az országok több, mint 70% -át - beleértve a fejlett, a fejlődő és a fejletlen nemzeteket is - lezárták. Már maga ez a tény is hatalmas nyugtalanságot okozott a...
Halloween vagy Mindenszentek?
Október vége táján mindenkit foglalkoztat a kérdés, amely az üzletet és a magánéletet egyarántérinti: ha magyarok vagyunk, tartsunk-e Halloweent? Minden évben parázs viták övezik az internetenmindenütt az október végén felmerülő kardinális kérdést...
Hírlevél – miért és mikor szavazz mellette?
Az okostelefonok elterjedése sokban hozzájárult ahhoz, hogy az emberek manapság egyre gyakrabban megnézzék az emailjeiket. Többé nem vagyunk asztali gépekhez kötve, így, ha üzenetet kapunk a telefonunk szinte azonnal jelez hanggal, rezgéssel vagy...
Kihez beszélek? – avagy hogyan írj a célcsoportodnak
Az első és legfontosabb lépés a célcsoport meghatározásakor, hogy végiggondoljuk; kihez is beszélünk tulajdonképpen? Kinek szólnak az ajánlataink? Kinek akarjuk eladni a termékünket, szolgáltatásunkat? A válasz nem lehet az, hogy...
Miért kell a céges blog?
Sokan gondolkodnak blogok indításán és legalább az egyharmaduknak ezzel a gondolattal párhuzamosan eszébe jut ez is: De már annyi blog van így is az interneten! Azonban az internetnek szerencsére nincsenek határai, a blogok száma sincs limitálva,...