A MARKETING BLOG.

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)

4. Találj egy gyorsabb betekintést A GA4 célja, hogy az elemzők legjobb barátjává váljon azáltal, hogy hatékonyabb és erőteljesebb elemzési módszereket kínál. A találóan elnevezett „Analysis Hub” az egyedi jelentések és elemzések központja a...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)

Javítsd a nyomon követésed és a mérésed! A GA4 egyik legizgalmasabb új funkciója az úgynevezett „továbbfejlesztett mérés”, amely automatikusan nyomon követi a fájlletöltéseket, a kimenő kattintásokat, a videointerakciókat, a webhelykeresést és az...

bővebben
Fogjuk meg az ereszcsatornát a jó végéről!

Fogjuk meg az ereszcsatornát a jó végéről!

Hogyan lehet jól reagálni valamire, ami ennyire komikus? Az egész világot szempillantás alatt bejárta a hír a magyar diplomatáról, aki a pandémia közepén egy több, mint huszonöt fős orgián vett részt, majd egy droggal teli hátizsákkal a hátán...

bővebben
Van mit tanulnunk a Ferrerotól

Van mit tanulnunk a Ferrerotól

Virtuális utazásra hív a Nutella! Október 12-től megtalálhatók a polcokon is a limitált kiadású Nutellás üvegek.A Nutella legújabb kampányában Olaszország legszebb turisztikai látványosságaival díszíti a címkéket,melyből 30 különböző limitált...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? II. rész

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? II. rész

Frissíts és igazítsd az elemzéseid! A jelenlegi GA implementációja megfelel az igényeidnek? Meg tudod mérni az összes digitális marketing KPI-t? Van-e olyan KPI-d, amely megfelel a szervezeted céljainak? A GA4 érkezése tökéletes lehetőséget kínál...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4?  I. rész

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? I. rész

Gondolj a jövődre! Amikor bármilyen termék új verzióját kiadják, logikus feltenni magunknak a kérdést: érdemes-e frissítenünk? Szükségünk van valóban arra az új telefonra, a legújabb játékkonzolra, vagy autónk legújabb modelljére? Mit fog adni...

bővebben
Marketing vs. Branding – mi is a különbség?

Marketing vs. Branding – mi is a különbség?

Mostanában egyre gyakrabban felmerülő kérdés, amit fontos nagyon hamar tisztázni, hogyha belekóstolunk a marketing világába. Mi a különbség a marketing és a branding között? Biztosan sokszor láttuk már mi is a kifejezéseket, de utánanéztünk valaha...

bővebben
Halottak napja – beszéljünk róla?

Halottak napja – beszéljünk róla?

Halloween-es cikkünk után újabb érzékeny témához nyúlunk, ezúttal a november másodikán esedékes Halottak napjához. Mi is ez az ünnep tulajdonképpen? Hogyan viszonyulhatunk hozzá? És még mindig tabu beszélni az elveszített szeretteinkről? Először is...

bővebben
Válságmarketing Covid idején

Válságmarketing Covid idején

A Covid-19 terjedése mindenkit érintett a bolygón. Az emberiség történelmében először, az országok több, mint 70% -át - beleértve a fejlett, a fejlődő és a fejletlen nemzeteket is - lezárták. Már maga ez a tény is hatalmas nyugtalanságot okozott a...

bővebben