A MARKETING BLOG.
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)
4. Találj egy gyorsabb betekintést A GA4 célja, hogy az elemzők legjobb barátjává váljon azáltal, hogy hatékonyabb és erőteljesebb elemzési módszereket kínál. A találóan elnevezett „Analysis Hub” az egyedi jelentések és elemzések központja a...
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)
Javítsd a nyomon követésed és a mérésed! A GA4 egyik legizgalmasabb új funkciója az úgynevezett „továbbfejlesztett mérés”, amely automatikusan nyomon követi a fájlletöltéseket, a kimenő kattintásokat, a videointerakciókat, a webhelykeresést és az...
Fogjuk meg az ereszcsatornát a jó végéről!
Hogyan lehet jól reagálni valamire, ami ennyire komikus? Az egész világot szempillantás alatt bejárta a hír a magyar diplomatáról, aki a pandémia közepén egy több, mint huszonöt fős orgián vett részt, majd egy droggal teli hátizsákkal a hátán...
Van mit tanulnunk a Ferrerotól
Virtuális utazásra hív a Nutella! Október 12-től megtalálhatók a polcokon is a limitált kiadású Nutellás üvegek.A Nutella legújabb kampányában Olaszország legszebb turisztikai látványosságaival díszíti a címkéket,melyből 30 különböző limitált...
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? II. rész
Frissíts és igazítsd az elemzéseid! A jelenlegi GA implementációja megfelel az igényeidnek? Meg tudod mérni az összes digitális marketing KPI-t? Van-e olyan KPI-d, amely megfelel a szervezeted céljainak? A GA4 érkezése tökéletes lehetőséget kínál...
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? I. rész
Gondolj a jövődre! Amikor bármilyen termék új verzióját kiadják, logikus feltenni magunknak a kérdést: érdemes-e frissítenünk? Szükségünk van valóban arra az új telefonra, a legújabb játékkonzolra, vagy autónk legújabb modelljére? Mit fog adni...
Marketing vs. Branding – mi is a különbség?
Mostanában egyre gyakrabban felmerülő kérdés, amit fontos nagyon hamar tisztázni, hogyha belekóstolunk a marketing világába. Mi a különbség a marketing és a branding között? Biztosan sokszor láttuk már mi is a kifejezéseket, de utánanéztünk valaha...
Halottak napja – beszéljünk róla?
Halloween-es cikkünk után újabb érzékeny témához nyúlunk, ezúttal a november másodikán esedékes Halottak napjához. Mi is ez az ünnep tulajdonképpen? Hogyan viszonyulhatunk hozzá? És még mindig tabu beszélni az elveszített szeretteinkről? Először is...
Válságmarketing Covid idején
A Covid-19 terjedése mindenkit érintett a bolygón. Az emberiség történelmében először, az országok több, mint 70% -át - beleértve a fejlett, a fejlődő és a fejletlen nemzeteket is - lezárták. Már maga ez a tény is hatalmas nyugtalanságot okozott a...