A MARKETING BLOG.

Halloween vagy Mindenszentek?

Halloween vagy Mindenszentek?

Október vége táján mindenkit foglalkoztat a kérdés, amely az üzletet és a magánéletet egyarántérinti: ha magyarok vagyunk, tartsunk-e Halloweent? Minden évben parázs viták övezik az internetenmindenütt az október végén felmerülő kardinális kérdést...

bővebben
Hírlevél – miért és mikor szavazz mellette?

Hírlevél – miért és mikor szavazz mellette?

Az okostelefonok elterjedése sokban hozzájárult ahhoz, hogy az emberek manapság egyre gyakrabban megnézzék az emailjeiket. Többé nem vagyunk asztali gépekhez kötve, így, ha üzenetet kapunk a telefonunk szinte azonnal jelez hanggal, rezgéssel vagy...

bővebben
Kihez beszélek? – avagy hogyan írj a célcsoportodnak

Kihez beszélek? – avagy hogyan írj a célcsoportodnak

Az első és legfontosabb lépés a célcsoport meghatározásakor, hogy végiggondoljuk; kihez is beszélünk tulajdonképpen? Kinek szólnak az ajánlataink? Kinek akarjuk eladni a termékünket, szolgáltatásunkat? A válasz nem lehet az, hogy...

bővebben
Miért kell a céges blog?

Miért kell a céges blog?

Sokan gondolkodnak blogok indításán és legalább az egyharmaduknak ezzel a gondolattal párhuzamosan eszébe jut ez is: De már annyi blog van így is az interneten! Azonban az internetnek szerencsére nincsenek határai, a blogok száma sincs limitálva,...

bővebben
Karácsonyi kampányok – szeptemberben?

Karácsonyi kampányok – szeptemberben?

Az első és legfontosabb alapköve a karácsonyi kampányoknak, hogy szeptemberben kezdődnek. Szokatlan így első hallásra, igaz? Azonban itt az ideje megmagyarázzuk, hogy nem is annyira. Bizony egy előre megalapozott marketingstratégia sokszor...

bővebben
Hogy is lesz idén?

Hogy is lesz idén?

Megváltozott vásárlói szokások hatása az őszi, és a karácsonyi szezonra A Koronavírus és annak következményei egész 2020-ra rányomták a bélyegüket. A karantén, ha máshogy is, de mindenképp megváltoztatta valamilyen szinten mindünk életét. Sokan...

bővebben