A MARKETING BLOG.

De miért más az iOS 14?

De miért más az iOS 14?

Korábban egy operációs rendszer miatt aligha kellett változtatni a közösségi médiaplatformokon, azonban az Apple az iOS 14-es rendszer megjelenésével mindent felborít. Sokan már csak forgatják a szemüket, ha valamilyen Apple beharangozót látnak; az...

bővebben
Blue Monday – Az év legszomorúbb napja

Blue Monday – Az év legszomorúbb napja

Január 3. hétfőjét már évek óta az év legszomorúbb napjaként tartják számon. A Blue Monday kifejezést először 2005-ben használta a Sky Travel brit TV csatorna, és azóta már számos reklámkampány épül erre a napra. A „felfedezés” egyébként Cliff...

bővebben
Mi az a marketingterv?

Mi az a marketingterv?

Sokan, akik vállalkozásba kezdenek, nem is sejtik, mi az a marketingterv, miért van rá szükség, mennyire fontos a karbantartása és, hogy mennyire megkönnyíti a vállalkozók életét. A marketingterv egy piackutatáson alapuló értékesítési rendszer mely...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (IV. rész)

4. Találj egy gyorsabb betekintést A GA4 célja, hogy az elemzők legjobb barátjává váljon azáltal, hogy hatékonyabb és erőteljesebb elemzési módszereket kínál. A találóan elnevezett „Analysis Hub” az egyedi jelentések és elemzések központja a...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? (III. rész)

Javítsd a nyomon követésed és a mérésed! A GA4 egyik legizgalmasabb új funkciója az úgynevezett „továbbfejlesztett mérés”, amely automatikusan nyomon követi a fájlletöltéseket, a kimenő kattintásokat, a videointerakciókat, a webhelykeresést és az...

bővebben
Fogjuk meg az ereszcsatornát a jó végéről!

Fogjuk meg az ereszcsatornát a jó végéről!

Hogyan lehet jól reagálni valamire, ami ennyire komikus? Az egész világot szempillantás alatt bejárta a hír a magyar diplomatáról, aki a pandémia közepén egy több, mint huszonöt fős orgián vett részt, majd egy droggal teli hátizsákkal a hátán...

bővebben
Van mit tanulnunk a Ferrerotól

Van mit tanulnunk a Ferrerotól

Virtuális utazásra hív a Nutella! Október 12-től megtalálhatók a polcokon is a limitált kiadású Nutellás üvegek.A Nutella legújabb kampányában Olaszország legszebb turisztikai látványosságaival díszíti a címkéket,melyből 30 különböző limitált...

bővebben
Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? II. rész

Gondolj a jövődre! – De mi az a GA4? II. rész

Frissíts és igazítsd az elemzéseid! A jelenlegi GA implementációja megfelel az igényeidnek? Meg tudod mérni az összes digitális marketing KPI-t? Van-e olyan KPI-d, amely megfelel a szervezeted céljainak? A GA4 érkezése tökéletes lehetőséget kínál...

bővebben